Reklamační řád
Reklamační řád WAKA
Vyrábíme kvalitní jednorázové elektronické cigarety s perfektní chutí, ale i nám se může stát, že občas se něco pokazí. To samozřejmě může zkazit náladu všem. V případě poruchy zařízení se vynasnažíme, vám co nejlépe vyhovět pro vaší spokojenost.
Specifikace reklamace
- Koupili jste výrobek na eshopu?
- Napište nám prosím email s předmětem REKLAMACE. Po domluvě s vámi reklamaci vyřídíme a budeme vás v co nejkratší době informovat o stavu.
- Koupili jste výrobek v kamenné prodejně (potravinách, večerce, trafice atd.)?
- S dokladem o koupi navštivte prodejnu a reklamaci vyřiďte v místě nákupu.
Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní.
Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem (viz VOP).